Blog

Σύστημα εκγύμνασης ​ΤRΧ

  • Εμφανίσεις: 2312

Tο σύστημα TRX έγινε πολύ δημοφιλές και χρησιμοποιείται από πολλές αθλητικές ομάδες, προπονητές και κορυφαίους εκπαιδευτές σε όλο τον κόσμο.

Περισσότερα

Great Skin Smoothie

  • Εμφανίσεις: 1688

Αποτέλεσμα εικόνας για SMOOTHIE ΜΕ ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΓΑΛΑ ΚΑΚΑΟ

Επειδή ως γνωστόν η λάμψη ξεκινάει από μέσα μας, η Ειρήνη Πασχαλέρη (Βιολόγος – Ειδικευμένη στη διατροφή),  μας προτείνει  το super smoothie για τέλειο δέρμα!

Περισσότερα

Πως να καις περισσότερο λίπος σε λιγότερο χρόνο

  • Εμφανίσεις: 1666

Πως να καις περισσότερο λίπος σε λιγότερο χρόνο

«Θέλω να καίω πολύ λίπος σε λίγο χρόνο!». Αν έχεις αυτή τη σκέψη συνέχεια στο μυαλό σου κι αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που θα εύχονταν να περνούν όσο το δυνατόν λιγότερες ώρες στο γυμναστήριο, ενώ παράλληλα

Περισσότερα

6 ασκήσεις για περισσότερη δύναμη

  • Εμφανίσεις: 1763

Πλειομετρικές λέγονται οι ασκήσεις που συνδυάζουν τη δύναμη με την ταχύτητα της κίνησης, για να μας χαρίσουν δύναμη. Αν και παλαιότερα θεωρούνταν μία μέθοδος προπόνησης μόνο για αθλητές, η Αμερικανική Αθλητιατρική Ένωση

Περισσότερα

Άσκηση με βάση την καρδιακή συχνότητα

  • Εμφανίσεις: 1697

Η μέτρηση της καρδιακής συχνότητας (HR) είναι ένα εύκολο και σχετικά ανέξοδο εργαλείο για την σύσταση αερόβιων προγραμμάτων άσκησης. Στην αποκατάσταση ατόμων με καρδιακά – αναπνευστικά ή μεταβολικά νοσήματα, η

Περισσότερα

Παραλλαγές σανίδας για ασκήσεις ισορροπίας

  • Εμφανίσεις: 2856

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι η σανίδα (plank) που είναι μια ισομετρική άσκηση δύναμης, θα μπορούσε να μας δώσει μια τόσο ολοκληρωμένη προπόνηση. Αυτό βέβαια θα το διαπιστώσει εφόσον τη δοκιμάσει. Η σανίδα ενεργοποιεί

Περισσότερα

Γυναίκες: Γιατί είναι απαραίτητη η προπόνηση με αντιστάσεις

  • Εμφανίσεις: 2249

Ένας κοινός φόβος όλων των γυναικών είναι, ότι με τις ασκήσεις αντιστάσεων (βάρη) το σώμα σας θα θυμίζει ένα ανδρικό σώμα. Μην φοβάστε! Οι ορμόνες και η φυσιολογία των γυναικών, καθορίζουν τη δύναμη και τη μυϊκή ανάπτυξη που

Περισσότερα

Ζώνες Προπόνησης

  • Εμφανίσεις: 3342

Ζώνες Προπόνησης

 

Σε κάθε προπόνηση cardio, ανεξαρτήτως της μορφής άσκησης ή των ασκήσεων που κάνει ο ασκούμενος, υπάρχει ένα καθορισμένο εύρος σφυγμών (από – έως) μέσα στο οποίο επιτυγχάνεται καλύτερα ένας δεδομένος στόχος, π.χ. ασφαλής άσκηση για αγύμναστους, ή/και μεγιστοποιείται μια συγκεκριμένη ωφέλεια, π.χ. βελτίωση αντοχής, καύση θερμίδων, καύση λίπους. Αυτό

Περισσότερα

Site Search